Vidua
undo

Front Desk Medewerker

Ben jij klaar voor een uitdagende kans als onze nieuwe Front Desk Medewerker? Gepassioneerd om klanten te helpen, gedreven door een scherp oog voor detail en toegewijd aan voortdurende procesverbetering voor een betrouwbaar product genaamd Vidua? Sluit je bij ons aan om samen een inclusieve digitale samenleving op te bouwen waar individuen de controle hebben over hun persoonlijke gegevens.

Over Cleverbase en Vidua

Onbezorgd online zaken doen.
Wij zijn Cleverbase: een Qualified Trust Service Provider (QTSP) die volledig voldoet aan de strengste normen van de Nederlandse overheid. Ons doel is om papierwerk te elimineren en om online transacties zo betrouwbaar mogelijk te maken.

Maak kennis met Vidua, ons innovatieve merk dat identiteitsverificatie en papierloze documentondertekening mogelijk maakt.

Dagelijks verstrekken wij zo’n 500 digitale wallets via een hoogwaardig digitaal klanttraject, erkend door de EU met het hoogste zekerheidsniveau. Met deze wallet kan iedereen digitaal inloggen, op het hoogste veiligheidsniveau overeenkomsten of contracten online ondertekenen en zich eenvoudig maar volledig betrouwbaar identificeren.

Met de herziene eIDAS verordening maken steeds meer bedrijven gebruik van elektronische vertrouwensdiensten. Daardoor is ons bedrijf flink aan het groeien en zijn wij op zoek naar versterking! Bij Vidua werk je samen met jonge, intelligente en behulpzame mensen die klaar zullen staan om jou op weg te helpen in ons snelgroeiende bedrijf. Samen werken wij aan het realiseren van ambitieuze doelen en bouwen een digitale samenleving, waarin iedereen controle heeft over hun eigen persoonlijke gegevens.

Jouw rol

Als onze Front Desk medewerker sta je klanten te woord per telefoon en mail, begeleid je online registraties en ben je proactief bezig met het optimaliseren van de klantervaring. Bij elke vraag ben je doortastend en analyseer je het onderliggende probleem grondig om de klant van een oplossing te kunnen voorzien. Het belang van goede documentatie is voor jou als klantenservice medewerker vanzelfsprekend en je communiceert duidelijk en tijdig met je collega’s en andere teams. Zo zijn je collega’s ook goed op de hoogte van wat er gebeurt binnen de klantenservice afdeling.


Wie ben jij?

  • 24-36 uur per week beschikbaar.
  • MBO+ opgeleid en HBO denk- en werkniveau.
  • Bereid om ook ‘s avonds te werken.
  • Goede Nederlandse en Engelse communicatie- en taalvaardigheden.
  • Hecht veel waarde aan procesoptimalisatie.


Wat bieden wij?

  • Marktconform salaris.
  • Dynamische omgeving die talent, passie, enthousiasme, initiatief en betrokkenheid waardeert en beloont.
  • Ontwikkelingsmogelijkheden binnen onze snelgroeiende organisatie.
  • Pensioenregeling zonder eigen bijdrage, reiskosten- en telefoonvergoeding, en 26 vakantiedagen per jaar (op basis van een 40-urige werkweek).
  • Samenwerking met leuke, ambitieuze en slimme collega’s die altijd een stapje extra zetten.
  • Gunstig gelegen kantoor in Den Haag dat bereikbaar is met het openbaar vervoer, de auto en de fiets.

Last but not least

Wij willen dat je jezelf bent en iedereen is welkom. Ons team is divers, vertegenwoordigt meer dan één nationaliteit, geslacht, leeftijd, seksuele geaardheid, religie, cultuur en persoonlijkheidstype. Dat is wat ons team zo bijzonder maakt.

Ben jij klaar voor de uitdaging?

Stuur je CV en motivatiebrief naar Beatrix ten Bosch . Als je vragen hebt over deze vacature, neem dan contact op met Ralf van Oosterhout . Als je denkt dat je iets waardevols kunt bijdragen aan ons ambitieuze team, zelfs als je niet volledig aan het profiel voldoet, neem dan contact op met Beatrix ten Bosch via e-mail of bel haar op 06 1429 1425 . Laten we verkennen hoe jouw unieke vaardigheden aansluiten bij onze doelen.

Screening en pre-employment

Tijdens het sollicitatieproces voeren wij een screening uit. Succesvolle kandidaten moeten voorafgaand aan hun indiensttreding een Verklaring Omtrent het Gedrag aanvragen.