Vidua
undo

Service Owner ID Automation

Ben jij op zoek naar een volgende stap in jouw sales carrière en wil je graag mee helpen bouwen aan een snelgroeiende scale-up? Wil je graag doorgroeien en je blijven ontwikkelen in je functie en in een bedrijf? Heb je een passie voor pionieren en innoveren? Zou jij jezelf omschrijven met de volgende woorden: ambitieus, creatief, resultaatgericht en daadkrachtig? Stuur ons dan snel jouw CV met persoonlijke motivatie!

Over Cleverbase en Vidua

Onbezorgd online zaken doen.
Wij zijn Cleverbase: een Qualified Trust Service Provider (QTSP) die volledig voldoet aan de strengste normen van de Nederlandse overheid. Ons doel is om papierwerk te elimineren en om online transacties zo betrouwbaar mogelijk te maken.

Maak kennis met Vidua, ons innovatieve merk dat identiteitsverificatie en papierloze documentondertekening mogelijk maakt.

Dagelijks verstrekken wij zo’n 500 digitale wallets via een hoogwaardig digitaal klanttraject, erkend door de EU met het hoogste zekerheidsniveau. Met deze wallet kan iedereen digitaal inloggen, op het hoogste veiligheidsniveau overeenkomsten of contracten online ondertekenen en zich eenvoudig maar volledig betrouwbaar identificeren.

Met de herziene eIDAS verordening maken steeds meer bedrijven gebruik van elektronische vertrouwensdiensten. Daardoor is ons bedrijf flink aan het groeien en zijn wij op zoek naar versterking! Bij Vidua werk je samen met jonge, intelligente en behulpzame mensen die klaar zullen staan om jou op weg te helpen in ons snelgroeiende bedrijf. Samen werken wij aan het realiseren van ambitieuze doelen en bouwen een digitale samenleving, waarin iedereen controle heeft over hun eigen persoonlijke gegevens.

Jouw rol

Als service-eigenaar neem je algehele verantwoordelijkheid voor de prestaties van de applicaties en het ingenieursteam. Niet alles hoeft in één keer perfect te zijn, maar we verwachten wel dat je de controle hebt en betrokken bent bij ontwikkelingen. Af en toe wordt van je verwacht dat je hands-on met het team werkt, maar je hoofdtaak is overzicht houden en coördinatie.


Wie ben jij?

  • Je weet hoe je moet werken in een compliance gereguleerde omgeving. Je weet hoe je een audit goed doorstaat en niet voor de bühne. In geval van incidenten en problemen leid je het incident management team op een gestructureerde en rustige manier, werkend vanuit hypothesen en je vermijdt overhaaste conclusies.
  • Ervaring met technologie is vereist, minimaal op functioneel niveau. Ontwikkelaars kunnen je helpen op technische details, maar je moet in staat zijn om een duidelijke richting voor softwareontwikkeling te formuleren en te handhaven.
  • Je hebt eerdere relevante werkervaring als Product Owner/Manager, Business Architect of Analist.
  • Je hebt een bachelor- of masterdiploma, bijvoorbeeld in Technische Bestuurskunde, Technische Bedrijfskunde, Werktuigbouwkunde.


Wat bieden wij?

  • Een goed salaris, premievrij pensioen en reis- en telefoonkostenvergoeding.
  • Een omgeving waarbinnen je volop de ruimte krijgt om jezelf inhoudelijk verder te ontwikkelen en mogelijkheden om door te groeien in onze snelgroeiend scale-up.
  • De mogelijkheid om hybride te werken.
  • 26 vakantiedagen per jaar (o.b.v. 40 uur).
  • Een kantoor dat uitstekend te bereiken is met OV, auto en fiets.

Last but not least

Wij willen dat je jezelf bent en iedereen is welkom. Ons team is divers, vertegenwoordigt meer dan één nationaliteit, geslacht, leeftijd, seksuele geaardheid, religie, cultuur en persoonlijkheidstype. Dat is wat ons team zo bijzonder maakt.

Aanmeldingsprocedure

Stuur je CV en motivatiebrief naar Beatrix ten Bosch . Voor vragen kun je telefonisch contact opnemen met Beatrix op 06 1429 1425 .

Screening en pre-employment

Tijdens het sollicitatieproces voeren wij een screening uit. Succesvolle kandidaten moeten voorafgaand aan hun indiensttreding een Verklaring Omtrent het Gedrag aanvragen.