Wil jij bijdragen aan de toekomst van digitale identiteit en veiligheid in Europa? Focus jij graag op zowel procesverbeteringen als in het trainen van onze registratie officers? Ben jij die persoon die toegewijde aandacht heeft voor de continue verbetering van kwaliteit en efficiëntie van het registratieproces? Kom ons helpen om de volgende stap te zetten in de professionalisering van onze dienstverlening!

Over Cleverbase en Vidua

Onbezorgd online zaken doen.
Wij zijn Cleverbase: een Qualified Trust Service Provider (QTSP) die volledig voldoet aan de strengste normen van de Nederlandse overheid. Ons doel is om papierwerk te elimineren en om online transacties zo betrouwbaar mogelijk te maken.

Maak kennis met Vidua, ons innovatieve merk dat identiteitsverificatie en papierloze documentondertekening mogelijk maakt.

Dagelijks verstrekken wij zo’n 500 digitale wallets via een hoogwaardig digitaal klanttraject, erkend door de EU met het hoogste zekerheidsniveau. Met deze wallet kan iedereen digitaal inloggen, op het hoogste veiligheidsniveau overeenkomsten of contracten online ondertekenen en zich eenvoudig maar volledig betrouwbaar identificeren.

Met de herziene eIDAS verordening maken steeds meer bedrijven gebruik van elektronische vertrouwensdiensten. Daardoor is ons bedrijf flink aan het groeien en zijn wij op zoek naar versterking! Bij Vidua werk je samen met jonge, intelligente en behulpzame mensen die klaar zullen staan om jou op weg te helpen in ons snelgroeiende bedrijf. Samen werken wij aan het realiseren van ambitieuze doelen en bouwen een digitale samenleving, waarin iedereen controle heeft over hun eigen persoonlijke gegevens.

Jouw rol

Als kwaliteitsmanager ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit van professionele processen rondom het registratieproces voor natuurlijke personen bij Vidua. Dit omvat de borging van kwaliteit van werkprocessen, de uitvoering in de dagelijkse praktijk en de training van (nieuwe) registratie officers. Opgesomd bevat dit de volgende taken en verantwoordelijkheden:

  • Training geven aan registratie officers om ervoor te zorgen dat zij voldoen aan de vastgestelde kwaliteitsnormen en correct presteren in hun functie. Dit omvat ook het doorontwikkelen van trainingsprogramma’s, het verstrekken van individuele begeleiding en het organiseren van workshops.
  • Ontwikkelen, implementeren en handhaven van kwaliteitscontroleprocessen voor het registratieproces.
  • Identificeren van verbeterpunten en het planmatig uitvoeren van acties om de efficiëntie en effectiviteit van het registratieproces te verbeteren.
  • Samenwerken met verschillende afdelingen binnen de organisatie om ervoor te zorgen dat alle relevante processen voldoen aan de geldende kwaliteits- en compliance normen.
  • Analyse en rapportage over kwaliteitsprestaties van de afdeling.
  • Zorgen voor naleving van regelgeving en richtlijnen met betrekking tot het registratieproces op de werkvloer.

Wie ben jij?

  • Bachelor- of masterdiploma op zak in een relevant vakgebied of met relevante keuzevakken, zoals bijvoorbeeld: ict recht, (technische) bestuurskunde, cyber security, technology & operations, etc.
  • Ervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur binnen de sector van digitale dienstverlening.
  • Kennis en werkervaring met betrekking kwaliteitsprocessen en -methoden.
  • Analytische vaardigheden en het vermogen om gegevens te interpreteren en actiegerichte inzichten te genereren.
  • Communicatieve vaardigheden en het vermogen om effectief te werken in een team.
  • Ervaring met het geven van trainingen en het ontwikkelen van trainingsprogramma’s is een pluspunt.
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving met betrekking tot digitale vertrouwensdiensten is een pluspunt.
  • Proactieve houding en het vermogen om zelfstandig te werken in een organisatie met snel veranderende context.


Wat bieden wij?

  • Een goed salaris, premievrij pensioen en reis- en telefoonkostenvergoeding.
  • Een omgeving waarbinnen je volop de ruimte krijgt om jezelf inhoudelijk verder te ontwikkelen en door te groeien.
  • De mogelijkheid om hybride te werken.
  • 26 vakantiedagen per jaar (o.b.v. 40 uur).
  • Een kantoor dat uitstekend te bereiken is met OV, auto en fiets.

Last but not least

Wij willen dat je jezelf bent en iedereen is welkom. Ons team is divers, vertegenwoordigt meer dan één nationaliteit, geslacht, leeftijd, seksuele geaardheid, religie, cultuur en persoonlijkheidstype. Dat is wat ons team zo bijzonder maakt.

Ben jij klaar voor de uitdaging?

Stuur je CV en motivatiebrief naar Beatrix ten Bosch. Als je denkt dat je iets waardevols kunt bijdragen aan ons ambitieuze team, zelfs als je niet volledig aan het profiel voldoet, neem dan contact op met Beatrix ten Bosch via e-mail of bel haar op 06 1429 1425. Laten we verkennen hoe jouw unieke vaardigheden aansluiten bij onze doelen.

Screening en pre-employment

Tijdens het sollicitatieproces voeren wij een screening uit. Succesvolle kandidaten moeten voorafgaand aan hun indiensttreding een Verklaring Omtrent het Gedrag aanvragen.