Aanmelden bij Vidua

page header

Goed nieuws: We hebben een nieuwe app!

De nieuwe Vidua app is nu te vinden in de app stores. Hiermee kun je makkelijk en op het hoogste betrouwbaarheidsniveau zaken doen. Maak je op dit moment gebruik van de Authenticate app? Deze kun je blijven gebruiken. Wil je je herregistreren, dan kun je voortaan al je zaken regelen met de nieuwe Vidua app.

Openingstijden

Maandag 09:00 - 17:00

Dinsdag 09:00 - 20:00

Woensdag 09:00 - 20:00

Donderdag 09:00 - 20:00

Vrijdag 09:00 - 17:00

Zo werkt het

Je meldt je eenmalig aan bij Vidua. Het registratieproces duurt ongeveer een kwartier, maar meestal korter. Tijdens het videogesprek laat je jouw paspoort of identiteitskaart zien. Zo kunnen we zeker weten dat jij het bent.

Wat heb je nodig om je aan te melden?

  • Je bent 18 jaar of ouder.
  • Nederlands paspoort of identiteitskaart - minimaal nog 30 dagen geldig op de dag dat je je aanmeldt.
  • De Vidua app voor je Android telefoon of iPhone.
  • Stabiel internet, goed werkende microfoon en camera op je telefoon.
  • Een telefoon met software die wij ondersteunen (Android 8 of nieuwer, iOS 14 of nieuwer). Je kunt geen tablet gebruiken. Scan de QR code hieronder om te zien of jouw telefoon geschikt is voor aanmelding.

Scan de QR code met je telefoon om te zien of jouw telefoon geschikt is voor aanmelding

Als je de QR code niet kunt scannen, ga dan op je telefoon naar de volgende link: vidua.nl/telefoon-check

Check of je mobiel geschikt is voor aanmelding door op de volgende link te klikken: vidua.nl/telefoon-check

Vidua logo

Meld je nu aan!

In vier stappen klaar: 1. Check: ben je 18 jaar of ouder, heb je een geldig paspoort of identiteitskaart (geen rijbewijs), een telefoon met software die wij ondersteunen, stabiele WiFi en een goedwerkende microfoon en camera op je telefoon? 2. Download de Vidua app. 3. Open de Vidua app en volg de instructies. Aan het einde start je het live videogesprek met een medewerker die je identiteit controleert. 4. Activeer je account door op de activatielink in de mail te klikken.

Aangemeld, en dan?

Account geactiveerd? Nu kan je veilig online ondertekenen en identificeren. Je vindt in je mailbox je persoonlijke blokkeercode. Bewaar die goed, want je hebt de code nodig als je je telefoon kwijtraakt.

Inactief profiel?

Je profiel kan inactief zijn omdat je een nieuwe telefoon hebt, de app hebt verwijderd of wanneer je je profiel hebt laten blokkeren omdat je bijvoorbeeld je telefoon bent kwijtgeraakt. Meld je opnieuw aan bij Vidua om weer gebruik te kunnen maken van onze diensten.

Privacy

Tijdens je aanmelding verwerken we je gegevens. Lees in onze privacy statement welke gegevens wij verzamelen en hoe we ermee omgaan.

Meer weten?

meer gestelde vragen
Vidua logo