Zo werkt het
Je meldt je één keer aan bij Vidua. Dat kan op . Het duurt doorgaans een kwartier. Tijdens een videogesprek laat je jouw paspoort of ID-kaart zien. Zo weten we zeker dat jij het bent.
werkdagen tussen 09:00 en 17:00 en op dinsdag en donderdag tot 20:00
Wat heb je nodig om je aan te melden?
- Je bent 18 jaar of ouder.
- Nederlands paspoort of identiteitskaart - minimaal nog 30 dagen geldig op de dag dat je je aanmeldt.
- De Vidua app voor je Android telefoon of iPhone.
- De Authenticate app van Ubiqu voor je Android telefoon of iPhone.
- Stabiel internet, goed werkende microfoon en camera op je telefoon.
- Een telefoon met software die wij ondersteunen (Android 8 of nieuwer, iOS 14 of nieuwer). Je kunt niet je tablet gebruiken voor registratie. Scan de QR code hieronder om te zien of jouw telefoon geschikt is voor aanmelding:
Scan de QR code met je telefoon om te zien of jouw telefoon geschikt is voor aanmelding
Als je de QR code niet kunt scannen, ga dan op je telefoon naar de volgende link: vidua.nl/telefoon-check
Check of je mobiel geschikt is voor aanmelding door op de volgende link te klikken: vidua.nl/telefoon-check
Meld je nu aan!
In vier stappen klaar:
1. Check: ben je 18 jaar of ouder, heb je een geldig paspoort of
identiteitskaart (geen rijbewijs), een telefoon met software die wij
ondersteunen, stabiele WiFi en een goedwerkende microfoon en
camera op je telefoon?
2. Download de Vidua app.
3. Open de Vidua app en volg de instructies. Aan het einde start je het
live videogesprek met een medewerker die je identiteit controleert.
4. Activeer je account door op de activatielink in de mail te klikken.
Houd de Authenticate app op de telefoon waarmee je bent aangemeld. Als je de app verwijdert of overzet, wordt je profiel inactief en moet je je opnieuw aanmelden.
Aangemeld, en dan?
Account geactiveerd? Nu kan je veilig online ondertekenen en identificeren. Je vindt in je mailbox je persoonlijke blokkeercode. Bewaar die goed, want je hebt de code nodig als je je telefoon kwijtraakt.
Inactief profiel?
Je profiel kan inactief zijn omdat je je telefoon bent verloren, een nieuwe telefoon hebt, of de Authenticate app hebt verwijderd. Meld je dan opnieuw aan bij Vidua om gebruik te maken van onze diensten.
Privacy
Tijdens je aanmelding verwerken we je gegevens. Lees in onze privacy statement welke gegevens wij verzamelen en hoe we ermee omgaan.